سفارش تبلیغ
صبا ویژن
تاریخ : چهارشنبه 90/6/23 | 6:39 عصر | نویسنده : حسین

 

فرماندار قاین گفت: کتابخانه مسجد غدیر قاین با زیربنای 500 متر در هفته دولت افتتاح و به بهره‌برداری می‌رسد.

 غلامعلی حبیبی‌منش در نشستی با مدیرعامل اتحادیه‌های تعاونی مسکن و رئیس اداره امور کتابخانه‌های اظهار داشت: ترویج فرهنگ کتابخوانی و توسعه علم باید در دستور کار قرار گیرد.
وی افزود: با توجه به احداث ساختمان کتابخانه با زیربنای 500 متر و هزینه‌ای بالغ بر 250 میلیون تومان راه‌اندازی این کتابخانه برای استفاده مردم شهر قاین ضرورت دارد.
در این جلسه مقرر شد تجهیز کتابخانه به کتاب و دیگر ملزومات مربوطه توسط اداره امور کتابخانه‌ها و واگذاری مکان توسط اتحادیه تعاونی مسکن انجام پذیرد تا در هفته دولت به بهره‌برداری برسد.


فرماندار قاین در دیدار با مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان جنوبی نیز گفت: کار فرهنگی پایان ندارد و نمی‌توان گفت نقطه مطلوب اینجا است یا پایان کار اینجا و شاید بتوان گفت که هیچ‌وقت به نقطه مطلوب نمی‌رسیم.
حبیبی‌منش افزود: جای هیچ شک و شبه‌ای نیست که روزی کارهای عمرانی تمام می‌شوند ولی مسائل فرهنگی نه تنها تمام نمی‌شود بلکه نو می‌شود و به تناسب آنها باید شیوه‌های جدید فرهنگی ارائه شود.
وی ادامه داد: این مهم به ویژه در دوره کودکی و نوجوانی باید بیشتر مورد توجه قرار گیرد زیرا یادگیری در دوران کودکی بیشتر است و کودکان بعضی را که الگو قرار می‌دهند بدون چون و چرا قبول دارند ولی در بزرگسالی مسائل را تجزیه و تحلیل می‌کنند.
فرماندار قاین همچنین در مراسم دهگردشی خود از روستاهای بخش نیمبلوک با بیان اینکه زندگی در روستاها راحت‌تر و بهتر است و مردم در روستا درآمد دارند، گفت: دولت تلاش کرده تا با آوردن امکانات در روستاها مردم در روستاها بمانند و به شهرها مهاجرت نکنند.
حبیبی‌منش افزود: در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران توجه ویژه‌ایی به روستاها شده است.
وی هدف از این دهگردشی‌ها را پیگیری مشکلات مردم عنوان کرد و گفت: موارد مطرح شده از سوی ساکنان روستاها مورد بررسی قرار گرفته و در راستای رفع آنها تلاش می‌شود.
فرماندار قاین افزایش 30 درصدی بودجه عمرانی و سفرهای استانی را از اقدامات مهم و استثنایی دولت نهم و دهم دانست

 




  • paper | فارسی بوک | ماه موزیک